Anita Andersone bija aicināta atklāt Vidusskolas 43. Izlaidumu un novadīt karoga godināšanu. Ar Vasaras vidusskolas noslēguma sarīkojumu, pēc vasaras pauzes, parasti atsākās Adelaides latviešu kultūras dzīve. Sarīkojums ir vienmēr ļoti pacilājošs un kupli apmeklēts, jo jauniešu sniegumi ir liela apjoma un tiek sniegti ar spēcīgu, latvisko bateriju uzlādētu, enerģiju. Un tā bija arī šoreiz. Sestdien, 21. janvāra pēcpusdienā, “Tālavā” pulcējās ap 200 tautiešu, daudzi no kuriem bija sabraukuši no citām pilsētām, lai pēc nepilnām trim nedēļām satiktu savus bērnus un lai redzētu ko atvasītes ir apguvušas skolas laikā. Apmeklētājos vienmēr ir patīkama izbrīna par to cik daudz var paspēt apgūt tik īsajā laikā.

Atklāšana iesākās ar jauniešu karoga sardzes nostāšanos pie karoga. Anita Andersone pastāstīja par ceļojošā karoga idejas tapšanu, par līdzšinējo karoga ceļu Austrālijā, par skaisto godināšanu “Dzintaros”, arī par karoga turpmāko ceļu. Uzrunas noslēgumā kopīgi nodziedāja Valsts himnu.

Uz reizi pēc koncerta, karogs tika rūpīgi ievietots futrālī un vests atpakaļ uz Melburnu, lai nākamajā dienā to varētu sagatavot pirmajam ceļam ar kurjeru – no Melburnas uz Kanberu.