Tālāk karogs ceļoja pie 3x3 saieta saimes. Saiets notiek katru gadu no 2. līdz 8. janvārim, vadību uzņemoties pēc kārtas Melburna, Sidneja, Adelaide. Šogad bija Melburnas kārta un saiets notika Viktorijas alpos, slēpošanas kūrorta, Fols Krīkā (Falls Creek), nepilnu 400 km attālumā, ziemeļaustrumu virzienā, no Melburnas.

Saieta saime, 5. janvārī, devās izbraukumā uz kādreizējo imigrācijas nometni Bonegillā, kur tagad atrodas imigrācijas muzejs. Bonegilla ir vēsturiska vieta daudziem Austrālijas latviešiem, kur sākot ar 1947. gada decembri, Latvijas bēgļi, t. s. “dīpīši” (displaced persons) tika mitināti pēc ierašanās Austrālijā. Šajā vietā uzturējās iekams izdalīja Austrālijas tālienēs līguma darbos. Izbraukuma diena bija ļoti karsta temperatūrai tuvojoties 40 grādiem. Viena daļa 3x3 saimes, it īpaši bērni, bija palikuši kalnos dēļ ļoti karstā laika. Bija atbraukuši ap 30 saieta dalībnieks. Starp 3x3 dalībniekiem izrādījās seši Bonegillas nometnes toreizējie iemītnieki – arī 3x3 Austrālijā padomes priekšsēdis un saieta līdzvadītājs, Uldis Ozoliņš. Izbraukums izraisīja bijušos iemītniekos īpašas emocijas un šķiet, ka muzeja gidiem bija interesanti uzklausīt acu liecinieku atmiņas.

Par spīti karstajam laikam izlēma karoga godināšanu veikt brīvā dabā, eikalipta paēnā uz veco iemītnieku baraku fona, vietā kur daudz tūkstošu latviešu pēdas bija takas ieminuši. Saule lija no spilgti zilajām debesīm karsējot zemi, atgādinot lielo vides atšķirību no atstātās tēvzemes. Uldis Ozoliņš ievadvārdos īsi aprakstīja Bonegillas nozīmi un Anita Andersone, LAAJ Kultūras nodaļas vadītāja un “Latvijas karoga ceļa” koordinatore Austrālijā, paskaidroja par karoga ceļa projekta izveidošanos un vēstījumu grāmatas nozīmi. Karogu kopīgi godināja nodziedot Daugav’ abas malas. Aizkustinošs bija Bonegillas toreizējās iemītnieces, Elvīras Latišas, ierakstītais vēstījums grāmatā, kurā viņa pieminēja nometnes vadības pareģojumu, ka pēc pāris gadiem latviešu valoda Austrālijā vairs nepastāvēšot. Godināšanas noslēgumā nobildējāmies. Kopējais izbraukuma pārdzīvojums bija spēcīgs.

Ar šo, 3x3 saieta godināšanu, karogs bija noslēdzis savu Melburnas (Viktorijas) posmu un janvāra otrā pusē karogs tika vests uz Adelaidi uz diviem godināšanas pasākumiem  – uz Annas Ziedares Vasaras vidusskolu “Dzintaros”, ap 80 km attālumā no Adelaides, pie jūras, un pēc tam uz Vidusskolas noslēguma akta un koncertu Adelaides Latviešu namā, “Tālavā”.