Latvijas simtgades ceļojošais karogs tika godināts XIV Vispārējos Latviešu Dziesmu un deju svētkos ASV, īpaši trijos sarīkojumos – svētku atklāšanā, tautas deju lieluzvedumā un noslēguma kopkora koncertā.

Pirmais sarīkojums, kur ienesa karogu ar diviem goda sargiem, bija svētku atklāšanā, kur piedalījās ASV Austrumkrasta apvienotais koris, Austrumkrasta tautas deju kolektīvi, Kultūras ministre Dace Melbārde, Latvijas vēstnieks ASV un rīcības komitejas priekšsēde ar uzrunām un apsveikumiem.

Pēc atklāšanas karogs tika izstādīts svētku centrālajā zālē blakus latviskajam tirdziņam, mākslas un modes izstādēm, mūzikas skatuvei un vairākiem sarīkojumiem. Svētku laikā katru dienu svētku apmeklētājiem, kā arī amerikāņu garāmgājējiem bija iespēja apskatīt un nofotografēties ar ceļojošo karogu.

Trešajā un ceturtajā svētku dienā karogs ceļoja tālāk uz tautas deju lieluzvedumu un uz noslēguma kopkora koncerta, kas palika svētku apmeklētājiem atmiņā kā brīnumains, aizkustinošs pasākums.

Baltimoras svētku rīcības komiteja pateicas Latvijas simtgades birojam par iespēju sagaidīt un sargāt ceļojošo karogu ASV.

Veiksmīgu ceļu uz karoga nākamo pieturu!