Karoga godināšana notika Kultūras dienu Tautas deju sarīkojuma ietvaros. Uzveduma nosaukums “Uz laimīgo zemi – pa dejas ceļu!” bija veidots uz Annas Brigaderes “Sprīdīša” lugas motīviem. Sankildas Nacionālā teātrī uz tautas deju uzveduma bija pulcējusies prāva kultūras svētku baudītāju saime – no zāles 783 sēdvietām, bija grūti ieraudzīt kādu tukšu vietu. Sarīkojumā piedalījās dejotāji no Austrālijas, Vācijas un Latvijas, kopā pulcējot 153 dejotājus, 5 mūziķus, tā teātrī pulcējot pāri 900 dalībnieku un skatītāju, kas Austrālijas latviešu sarīkojumam ir ievērojami liels skaits. Bija vienošanās ar vadību, ka karoga godināšana būtu publikai kā skaista pārsteiguma dāvana.

Karoga nodošanas un godināšanas brīdis bija sarīkojuma programmā aprakstīts kā: “Ceļš uz mājām”. Svinīgais notikums tika iekļauts uzveduma norisē, brīdī kad Sprīdītis bija atgriezies mājās, laimīgajā zemē. Uz skatuves dejotāji sarindojās divās gatvēs “V” veidojumā. Latvijas “Līgo” dejotāji veidoja vienu gatvi, caur kuru nāca Latvijas Republikas Kultūras ministre, Dace Melbārde, kopā ar karoga nesēju, un otro gatvi, caur kuru nāca Latviešu apvienības Austrālijā un Jaunzēlandē prezidija priekšsēde, Kristīne Saulīte, kopā ar karoga saņēmēju, pašu Sprīdīti (ko izrādē tēloja Fēlikss Baumanis), veidoja Melburnas “Ritenītis”. Jāpateicas Uģim Brikmanim un Jānim Purviņam par godināšanas smalko, cēlo noformējumu.

Zālē skanēja Tev mūžam dzīvot, Latvija, čellista Jāņa Laura izpildījumā. Kultūras ministre stāstīja par simtgades karoga vēsturi un nozīmi, un kopā ar vēstījumu grāmatu karogs tika uzticēts Austrālijai un Jaunzēlandei. Prezidija priekšsēde pateicās par lielo godu un uzticību, un saņemot karogu no Latvijas, Sprīdītis to uzmanīgi ielika simtgades karoga statīvā, kas bija novietots uz skatuves. Latvijas karoga ceļš bija sācies!

Karoga ceļš turpinājās ar viesošanos Austrālijas gadskārtējās vasaras programmās – Bērnu vasaras nometnē “ Tērvetē”, 3x3 saietā, Annas Ziedares Vasaras vidusskolā “Dzintaros” un Annas Ziedares Vasaras vidusskolas Noslēguma sarīkojumā “Tālavā”, Adelaides Latviešu namā. Kaut karogam uz Jaunzēlandi nebija paredzēts aizceļot, Jaunzēlandes tautieši tika īpaši piesaistīti karoga godināšanai ar ierakstiem vēstījuma grāmatā.